Safates + del passeig

dimecres, 27 de febrer del 2008

Ogo


Ahir veient el nou programa del Jordi Gonzàlez, la via làctea,parlaven de les teràpies d’oxigen. Aquestes teràpies consistien en unes sessions de respiració d’oxigen i desprès et feien veure l’aigua Ogo.
segons explicaven aquesta aigua va molt bé: malt de cap, per la pell, per la fatiga, pels esportistes. Perquè amb aquesta aigua no fem més que consumir més oxigen que normalment, i quant més oxigen prenguis millor et sentirà. Més endavant parlarem també de les botelles d’oxigen. La podem prendre tan amb gas com sense gas.

Ara us deixo una mica de la informació corporativa.


35X más oxígeno que otras aguas
Con su tentadora botella esférica, como una burbuja de oxígeno, OGO produce 35X más oxígeno que otras aguas embotelladas y ofrece por tanto el contenido más alto de oxígeno disponible
comercialmente, 200mg/l. Recientes estudios indican que el nivel de oxigenación de la sangre se incrementa a los 15 minutos de su consumo y especialmente si se consume de forma regular.
La excepcional botella de OGO fue creada por el diseñador “superstar” con base en París: ora-ito, famoso por sus trabajos con las más importantes marcas como Adidas, Levis y Louis
Vuitton.


Refresca, despeja, estimula y revitaliza.
Nos encanta el diseño rompedor de OGO y pensamos que es el antídoto perfecto para el estrés mental y físico de la vida diaria. ¿Por qué no probar OGO la próxima vez que te ejercites en el
gimnasio? ¿Por qué no en el trabajo cuando necesites una ayuda con tu nivel energético? Y quizás todavía más ¿por que no disfrutarla cuando estés siendo mimado en tu balneario favorito?



Análisis típico mg/l
Na Sodio 8,4
Ca Calcio 18,58
Mg Magnesio 9,55
K Potasio 0,90
NO3 Nitratos
Cl Cloruros 19,38
SO4 Sulfatos
F Fluoruros
HCO3 Bicarbonatos
SiO2 Silicio
Fe Hierro
DR Residuo Seco 143
pH ácido 6,44
Preu: 3,90€
+ info: Ogo life

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola!

m'agradat molt l'informació sempre he volgut comprar una ampolleta d'aquesta aigua, pro mai la he begut...ara després de llegir, miraré de aconseguir-la.

salut


lamambalina